کافه دوستانه

ساخت وبلاگ


مریم شیرزاد گوینده نقش اوشین تا چهل‌وهشت سالگی اوست و زنده‌یاد فهیمه راستكار به جای میانسالی اوشین صحبت كرده است.

شیرزاد صدای بسیار شیرین و دلنشینی دارد و فعالیت حرفه‌ای‌اش را در عرصه دوبله از سال 1359 آغاز كرده است. صدای او در آثار مختلف همچون قصه‌های جزیره (سارا)، آن شرلی (آن شرلی)، جزیره ناشناخته (سرندیپیتی)، افعی (بهاره رهنما)، بیگانه (لورتا یانگ)، فرشتگان آلوده صورت (آن شریدان)، ونسان و من (ژو) و داگویل (نیكول كیدمن) در ذهن مخاطبان به جا مانده است.

گویندگی در این سریال برایم تجربه با ارزشی بود. خانم ژاله علو، مدیر دوبلاژ این سریال بود و همچون مادری مهربان مرا در طول كار حمایت ‌كرد. از ایشان درس‌های زیادی آموختم و به دلیل تمام مواردی كه از او یاد گرفتم، قدردانی می‌كنم.

وی افزود: با توجه به این‌كه سال‌ها از دوبله این سریال گذشته، اما خاطرات زیادی از آن برایم به جای مانده است. واقعا مدیون زحمات خانم ژاله علو هستم. او نه‌تنها مرا، بلكه دیگر گویندگان را مادرانه مدیریت می‌كرد. همیشه ما را تشویق می‌كرد و با حمایت‌های او سعی می‌كردیم بهتر كار كنیم.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : اوشین,گوینده نقش اوشین,دانلود سريال اوشین, نویسنده : matin toop بازدید : 1233 تاريخ : يکشنبه ساعت: 20:14


حضور پررنگ هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در انتخابات شوراها در هفته اول اردیبهشت ماه باعث شد که روزهای سیاسی برای اهالی فرهنگ و هنر رقم بخورد. این حضور حداکثری خالی از حاشیه نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، سال ۹۲ به لحاظ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها سال مهمی برای ایرانیان به شمار می رود. از این رو با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه اقتصادی و سیاسی معرفی کردند، حضور حداکثری مردم در این انتخابات باید چشمگیر باشد. در هر دوره افراد مختلفی در کنار نمایندگان جریانهای سیاسی برای حضور در این انتخابات نامزد می شوند که حضور برخی از آنها خالی از حاشیه نیست.

بقيه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عكس هنرمندان در انتخابات امسال,هنرمندان ,انتخابات امسال,انتخابات ,بازيگران, نویسنده : matin toop بازدید : 1226 تاريخ : شنبه ساعت: 5:42

خبرنامه